Kineski kartičarski div UnionPay stupio je nedavno na slovensko tržište. Razlog je jasan. Slovensko tržište je iznimno potentno o čemu svjedoči istraživanje MasterCarda koje pokazuje da 47 posto Slovenaca kartice koristi triput tjedno. Godine 2014. bilo je odrađeno 5,2 milijardi eura vrijednih transakcija. Trend rasta uporabe kartica trrajat će sve dok "plastiku" ne istisne neki suvremeniji model plaćanja, primjerice pametni telefon. UnionPay na slovensko tržište ulazi preko grupacije Intesa Sanpaolo koja u vlasništvu ima Banku Koper. Potonja će postati prva slovenska banka koja će omogućiti podizanje gotovine s karticama UnionPaya. Kineska kompanija vodeća je kartičarska sila.
Kineski kartičarski div UnionPay stupio je nedavno na slovensko tržište. Razlog je jasan. Slovensko tržište je iznimno potentno o čemu svjedoči istraživanje MasterCarda koje pokazuje da 47 posto Slovenaca kartice koristi triput tjedno.
Godine 2014. bilo je odrađeno 5,2 milijardi eura vrijednih transakcija. Trend rasta uporabe kartica trrajat će sve dok "plastiku" ne istisne neki suvremeniji model plaćanja, primjerice pametni telefon.
UnionPay na slovensko tržište ulazi preko grupacije Intesa Sanpaolo koja u vlasništvu ima Banku Koper. Potonja će postati prva slovenska banka koja će omogućiti podizanje gotovine s karticama UnionPaya.
Kineska kompanija vodeća je kartičarska sila. Prema analizi Nielsen Researcha, godine 2013. držali su 50,6 posto svjetskog tržišta, druga je bila Visa sa 31,7 posto, ma tek treći MasterCard s 15,4 p'osto svjetskog tržišta. No, što se tiče broja transakcija, Visa i MasterCard zajedno drže dvije trećine svjetskog tržišta, a UnionPay trećinu.